کلاس های تابستانی
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

IMHO من ترجیح می دهم از وحدت کلاس های تابستانی استفاده کنم (اما بسیار مغرض هستم) متوجه می شوم که بیشتر مشکلات برطرف شده اند و پاسخ ها به راحتی در دسترس هستند. امیدوارم این کمک کند ... اگر به اطلاعات بیشتری در مورد وحدت نیاز دارید به من اطلاع دهید.

سوال شما این است که آیا واقعاً برای توسعه بازی ها در Unity3D نیاز به دانستن برنامه نویسی جاوا دارید؟

پاسخ بله و خیر خواهد بودبله، زیرا اگر قبلاً جاوا را مطالعه کرده باشید، برنامه نویسی در C # بسیار آسان تر خواهد بود.

اگر در وب جستجو کنید، اکثر پست‌هایی که C# و java را مقایسه می‌کنند، می‌گویند که c# تا حدودی شبیه جاوا است، غیر از اینکه هر دو شی گرا هستند.

خیر زیرا، اگرچه تا حدودی شبیه به هم هستند، C# زبان برنامه نویسی دیگری است که از جاوا تکامل یافته است و توسعه دهندگان و برنامه های امروزی عمدتاً از C # در توسعه برنامه های اندروید استفاده کلاس های تابستانی می کنند.

در اینجا نقل قولی از اسناد مایکروسافت است:

البته جاوا قبل از C # آمد و C # در خلاء ایجاد نشد. کاملاً طبیعی است که C # از نقاط قوت و ضعف جاوا یاد گرفته باشد، همانطور که جاوا از Objective-C که از C آموخته است. بنابراین، C # باید با جاوا متفاوت باشد. اگر جاوا کامل بود، دلیلی برای ایجاد #C وجود نداشت. اگر C # کامل باشد، هیچ فایده ای برای ایجاد یک زبان برنامه نویسی جدید وجود ندارد. سپس کار انجام می شد. با این حال، آینده روشن نیست، و هر دو C # و جاوا زبان های برنامه نویسی شی گرا در ایرانیان سایبرحال حاضر خوب هستند، بنابراین آنها درخواست مقایسه دارند.

توجه به این نکته ضروری است که همه چیز را نمی توان در اینجا پوشش داد. جسم به سادگی بیش از حد بزرگ است. هدف ارائه اطلاعات کافی برای کمک به مدیران و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار است که انتخاب دقیق‌تری در مورد زبان مورد استفاده کلاس های تابستانی در موقعیت‌های خاص داشته باشند. شاید برخی ابهامات زبانی کوچک در C# باعث شود کسی جاوا را انتخاب کند. شاید برخی از ایرادات جاوا بر روی انتخاب C# تأثیر بگذارد. در هر صورت، این مقاله سعی خواهد کرد به اندازه کافی عمیق در جزئیات فرو رود تا گنجینه های پنهانی را که به هدف ما کمک می کند، کشف کند.

برای توضیح عمیق تر، در اینجا اسنادی در مورد زبان های برنامه نویسی، مقایسه C # و Java آورده شده است.

اگر می خواهید C# یا جاوا اسکریپت را یاد بگیرید، بهتر است ابتدا بدانید که تفاوت آنها چیست. در اینجا یک پست در مورد تفاوت نحو در C # و جاوا اسکریپت است

برای آموزش های عمیق در اینجا یک کتاب الکترونیکی در مورد یادگیری برنامه نویسی C # در Unity 3D وجود دارد. همچنین می توانید برای مشاهده مجموعه آموزشی آنها به وب سایت Unity3D مراجعه کنید. هنگامی که وارد دنیای توسعه می شوید، متوجه می شوید که چند زبان برنامه نویسی وجود دارد، محیط های مختلف توسعه و تفاوت های آنها. تقریباً می توان گفت که برای هر یک از ما یک زبان وجود دارد. اما اگر کاری کلاس های تابستانی که می خواهید انجام دهید این است که خودتان را وقف توسعه اندروید کنید، بهترین شرط شما یادگیری جاوا و XML برای شروع است.

توسعه دهنده اندروید = JAVA + XML

اینها زبان هایی هستند که بیشتر در توسعه برنامه های اندروید استفاده می شوند. آنها توسط گوگل برای توسعه برنامه ها توصیه می شوند و بنابراین ما توضیح مختصری از آنها ارائه می دهیم.

آیا می خواهید یک برنامه ایجاد کنید؟ پروژه خود را توضیح دهید!

جاوا

امروزه آن را پادشاه زبان های برنامه نویسی می دانند. هدف اصلی کلاس های تابستانی آن این است که اجازه دهد، پس از ایجاد برنامه، بتواند بر روی هر پلتفرمی اجرا شود.





:: برچسب‌ها: کلاس های تابستانی ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: